HAPPYNUMBERS
פלטפורמת עסקים
או טרנד חולף
רוח התקופה
איך הסתדרנו פעם? איך עבדנו ללא מחשב? איך שרדנו מבלי להציץ עשרות פעמים בדקה על מסך האייפון? איך ניהלנו את העובדים ללא וואטסאפ? איך פרסמנו את העסק ללא חשבונות בפייסבוק ובאינסטגרם? עידן המידע החל לפרוח בשלהי שנות השבעים. מאז ועד היום אנחנו מוצפים במידע ובמקביל מייצרים אינסוף מידע. על פניו הנגישות והזמינות של המידע והידע, השקיפות, היכולת לבצע פעולות, לקיים מסחר חוצה יבשות, לייצר זיכרון ארגוני ובקרות כל אלה היו יכולים להקל עלינו כפרטים קל וחומר כמנהלים ובעלי עסקים. בפועל אנו עדים לדחיקתם של עסקים ותעשיות וותיקות אל השוליים ובאותה העת לתופעת סחרור, קושי לתעדף, תפעול על פני ניהול ועיסוק בעיקר בטפל בעסקים החדשים. ידע הוא כוח! במינון הנכון, בזמן הנכון עלי ידי בעלי התפקידים הנכונים. יש לנו פלטפורמות חברתיות, פלטפורמות שיווקיות, עיריות דיגיטליות אבל העולם העסקי מלבד היצף המידע לא זכה לפלטפורמה הולמת.
על אף ואולי בגלל היצף המידע עסקים זעירים וחברות ענק מתמודדים מדי יום עם עשרות אתגרים חיצונים ופנימיים. רגולציה, תהליכים מסורבלים ומייגעים, בירוקרטיה, בעיות תזרים, מחסור בעובדים מיומנים, מחנק אשראי, היעדר לקוחות, מסחר מקוון ועוד. המספרים מלמדים על סגירתם של למעלה מ- 45,000 עסקים מדי שנה (כ-830 עסקים שבוע), כאשר כ- 2/3 מהעסקים שורדים עד שנתיים. מזה שני עשורים אנו עדים לזעקתם של העסקים ולגל מחאות וניסיונות גוברים של בעלי העסקים להתאגד ולחולל מהפיכה שתטיב עם מצבם.
שאלת השאלות כיצד לשמור על עסק יעיל ומניב הינה שאלה יסודית ונצחית. מראשיתה של המאה ה- 20 ועד היום כלכלנים, פילוסופים, תאורטיקנים ואנשי רוח מנסים פעם אחר פעם למצוא פתרונות והסברים לתופעות כה שכיחות בקרב בעלי עסקים. מדוע בעלי עסקים רבים בקושי מחזיקים מעמד? מדוע רבים מהם נכנסים למשיכות יתר ולעיתים אף מושכים מהחסכונות שלהם כדי לקיים את העסק? מדוע בעלי עסקים חשים אבודים ומדירים שינה מעיניהם? מדוע עסקים נסגרים והאם כל הקשיים והכשלים נעוצים בחסם הרגולטורי ובבירוקרטיה המדינית או לתחרות הגוברת מצד העסקים המקוונים.
אנו עדים לעשרות מודלים, תיאוריות ופילוסופיות לארגון וניהול עסק. עולם הניהול מלא בטרנדים ואופנות. קרוב לוודאי שכל אחד מכיר לפחות גישת ניהול מהפכנית אחת שהבטיחה הרים וגבעות וצללה אל תהום השכחה בעודה מפנה מקום לגישות אופנתיות וחדשות יותר. מחקרים מלמדים כי צירוף של עסקים וארגונים אובדי עצות לצד תעשיית הייעוץ המתקשה מאוד למכור ייעוץ הם המנוע המרכזי של יצירת גישות, כלים ומודלים אשר סוללים את הדרך לדעיכת העסקים. כאמור, היועצים לא ממש מצליחים להטמיע את השיטות, הארגונים והעסקים צוברים תסכול, משקיעים אינסוף שעות בשינוי התרבות הארגונית עד שהגישה החדשה נעלמת לאיטה ומיד שזו נעלמת נוצר צורך לייצר בשורה חדשה כדי להשביע את כמיהתם של בעלי עסקים ומנהלים לפתרונות קסם קלים ומהירים.
מהו עסק ?
לפני שנרוץ לחפש פתרונות קסם מהירים עלינו להעמיק את ההבנה והשליטה בדברים הבסיסיים. לכאורה, התשובה לשאלה מהו עסק – ברורה וידועה לכל, ארגון הפועל לשם השגת רווח. אולם הפתרון אינו נעוץ בהגדרה אלא בתהליכים שעובר העסק. ארגונים ועסקים כפופים בדומה ליצורים חיים לתופעת "מחזור החיים". ארגונים ועסקים משתנים לאורך חייהם. הם נולדים, צומחים, מזדקנים ומתים. בדומה ליצור חי, גם עסק יכול להיקלע לקשיים ולסיים את דרכו טרם זמנו.
שלבים אלה מצביעים על השינויים המורכבים שעבור עסק בימי חייו. מכאן שאין פתרונות קסמים וגישה כלשהי לא תצליח לשרת נאמנה את העסק במהלך כל ימי חייו. בהבנה כי עסק משתנה מרגע שנפתח, מדי יום, נעוץ הסוד להצלחה. אין אפשרות לכפות מודל או גישת ניהול על עסק מאחר ובכל שלב העסק זקוק לטיפול בנושאים אחרים. ככל שנעמיק בטיפול נכון בעסק בהתאם לשלב בו הוא מצוי, נצליח למקסם את היעילות והרווחיות שלו. אם לא די בכך, אנו סבורים כי עסק אכן כפוף לתופעת מחזור החיים, אך בניגוד ליצורים חיים שהמוות נכפה עליהם, השלבים הסופיים בחיי העסק אינם חייבים להיות סופניים אלא רק אבני דרך לקראת התחלה חדשה.
בעוד הקושי המרכזי של העסקים הוא שרידות – פירמת HAPPY NUMBERS, מבטיחה כי עסק יכול לחיות לנצח. מחקרים בלונדון מלמדים כי עסקים מצויים במתח מתמיד בין המודעות למות העסק הבלתי נמנע לבין הכחשת האפשרות כי יחדלו להתקיים. החוקרים הופתעו לגלות כי בעלי העסקים התקשו מאוד לדון בחדלות העסק קל וחומר כנושא שעליו ללוות את העסק במהלך חייו.
עסק לא חייב להזדקן – טיפול בגורמים להזדקנות יסייעו לעסק להישאר יציב, יעיל ורווחי כל הזמן. טיפול נכון בגורמי ההזדקנות יחייב את העסק להשתנות ולהתאים את עצמו לסביבה ולמציאות שבה הוא פועל וכך לצמצם את פער הרלוונטיות. התנהלות נכונה תגרום לעסק לדלג על שלבי ההזדקנות והניוון ולהגיע משלב הבשלות אל שלב "לידה מחדש". כאמור, עסק ישמור על התוכן שלו, על המהות, אך ייתכן שיצטרך להגיש ולהנגיש זאת לצרכן בדרכים אחרות. לעיתים גם המוצר או אופן המכירה יידרשו להשתנות, להשתדרג וכדומה.
עסק הוא יצירה דינמית כאשר כל שלב בחייו מצריך פעילויות שונות ואסטרטגיה ספציפית לאותו שלב. הכלים הדרושים לעסק בשלב החיזור, שם יידרש לו גיוס מימון לצורך תחילת הפעילות או לחלופין ניתוח שוק בכדי לוודא כדאיות, אינם בהכרח הכלים והפעילויות הדרושים לו בשלב הזינוק. שכן בשלב הזינוק יידרשו לו נהלי עבודה, בניית תקציב, הבנת התזרים הצפוי וכיוצ"ב.
עסק קטן כגדול הוא מפעל חיים, אולם עלינו לטפל בו באופן מושכל ומחושב ולא על סמך תחושות הבטן המוטות שלנו. כאמור, ברור לנו מעל לכל ספק כי מודל כלכלי כלשהו או גישה ניהולית כזו או אחרת לא יכולים לשרת את העסק מיום היוולדו ובמשך מהלך חייו. ייתכן שמודל כזה או אחר עשוי לסייע בשלב מסוים באופן נקודתי, אך אין עוררין שמודל SWOT אשר נכון לעסק בשלב החיזור אינו זהה למודל SWOT בשלב הצמיחה או ההזדקנות. ייתכן שעסק כלשהו יזדקק לאשראי בשלב החיזור לצורך התנעת הפעילות ועסק אחר יזדקק לאשראי לטובת התרחבות.
יתרה מזאת, גם אם נניח שני עסקים, מאותו ענף, זהים לחלוטין מבחינת המוצר, גודל העסק ושנות חייהם – פתרונות וניתוח האחד יהיו שונה לחלוטין מהפתרונות והניתוח של האחר. לכל עסק DNA עסקי משלו. הגורמים המשפיעים על עסק הם מרובים ומגוונים החל ממיקום העסק וכלה בתמהיל האנושי האמון על תפעולו וניהולו. עסקים בדומה ליצורים חיים שונים זה מזה ואין אחד זהה לאחר. למרות השונות אצל כולם הפתרון להצלחה נעוץ בצמצום פער הרלוונטיות.
פער רלוונטיות הוא הפער שבין מציאות מדומה שרואה עסק בעיני רוחו למציאות בפועל. פער רלוונטיות מאפיין עסקים מנוונים הנמצאים בקיפאון. בעלי העסקים מפתחים נקודות עיוורון עד כדי הדחקה שמא השינויים יאיימו על "הסדר" הקיים. במרוצת הזמן עסק שהחל כרלוונטי ונכון הופך לחסר רלוונטיות. מיותר לציין כי ככל שחוסר הרלוונטיות מעמיק הרי שהמדרון חלקלק ומשך קיומו של העסק קצוב.
פער רלוונטיות נובע מסיבות שונות, מאתגרים פנימיים וחיצוניים. החל מאופיו של בעל העסק או של מנהליו, דרך הסביבה המשתנה בקצב מהיר וכלה בדינאמיות הטכנולוגית. כל אחד מאלה הוא גורם לפער רלוונטיות. המורכבות גדלה כאשר הגורמים מרובים ולא בהכרח נתונים לשליטת העסק. הפער הזה מסכן את קיומו של העסק אך הוא נתון למינוף. ככל שנטיב להתייחס אליו מיום היוולדו של העסק, שלב הניוון של העסק יהיה עצירת ביניים רגע לפני לידה מחדש.
כאשר עסק גדל, מתבגר ומזדקן ממש בדומה לבני אדם אנו עדים לפחות גמישות מחד ושליטה עצמית גבוהה יותר מאידך. כאמור, הגמישות המחשבתית והתפקודית גבוהה אצל צעירים וקטנה עם הגיל, לעומת זאת שליטה עצמית נמוכה אצל צעירים וגדלה עם הגיל. המציאות הדינאמית בעולם העסקי מחייבת גמישות ויכולת להגיב לשינויים באופן כמעט מיידיי. ככל שהעסק בוגר יותר (לאו דווקא גיל כרונולוגי) חוסר הגמישות בא בעוכריו. ייתכן שחוסר הגמישות נעוץ בעובדה שהעסק הפך לגדול ומורכב יותר ולעיתים אף בירוקרטי ומאידך ייתכן שבעליו של עסק קטן שייך לדור ה-X וצרכניו הם דור ה-Z והוא אינו בקיא בתרבות הצריכה שלהם ומכאן חוסר הגמישות שלו. ככל שהגמישות פוחתת – הרלוונטיות פוחתת ביחס ישר ופער הרלוונטיות מתעצם.
בתקשורת ובז'רגון המקצועי מכנים את הפער הזה כחסמים בדרך להצלחת העסק. כמעט כל החסמים המוכרים לנו הם תוצאה של פער רלוונטיות ולא הסיבה לכישלונות. ישנם שלושה "חסמים" מרכזיים ונפוצים בעולם העסקי:
01. התמצאות בתפקידי המעטפת הניהולית – חסם זה ניכר בעיקר אצל עסקים קטנים ובינוניים בהם בעלי העסק הם נותני השירותים או מייצרי המוצר ובמקביל נדרשים לנהל מערך שיווקי, לעקוב אחר הכנסות והוצאות וכן הלאה. כישרוניים ואכפתיים ככל שיהיו קשה מאוד ולעיתים אף בלתי אפשרי לתכנן, לנהל, לייצר וחוזר חלילה.
02. מציאת מקורות מימון – כל עסק נגזר עליו במשך שנות חייו להזדקק להלוואה, אשראי, מימון לצרכים שונים. לעיתים לשם התפתחות, לעיתים להקלת ניהול התזרים בייחוד כאשר התמורה בעד העבודה ניתנת במועד מאוחר, לעיתים לשם שיווק ועוד. מרבית האשראי הזמין לעסקים הוא בנקאי עם ריביות גבוהות ולטווחים קצרים.
03. רגולציה ובירוקרטיה – חסם זה מפריע לארגונים גדולים ועסקים קטנים כאחד. הוא יכול להיות לרועץ בעסקאות טרנס אטלנטיות ולמכשול עבור עסקים קטנים שם כל רגולציה משמעה הסטת משאבים מקידום העסק לביצוע פעולות שאינן מוכרות לו, פעמים רבות לא מובנות ואף נושאות סנקציות כספיות בצידן.
ככל שפער הרלוונטיות מצטמצם החסמים הללו אינם מסכנים את קיום העסק, להפך, הם מפתחים אצלו מנגנון של שדרוג מתמיד לשמירת השרידות, התפקוד והיעילות. אכן בעל עסק שלעצמו אינו יכול להימנע מפערי הרלוונטיות. מודעות לנושא הינה פתרון חלקי אך כדי להפוך את מאבק השרידות למאבק של שגשוג והצלחה דרושים יכולות וכלים שיאפשרו ראייה שונה ונאמנותם לא תהיה לאמץ את ראיית העסק אלא בירור מה לקוי וחסר בתפישת עולמו.
עסקים מאושרים ובעיקר רלוונטים
HAPPY NUMBERS, פירמת ניהול עסקים וראיית חשבון מבית HAPPY NUMBERS GROUP מטפלת במנעד רחב של עסקים בכל ענפי המשק. החברה מספקת מגוון שירותים פיננסיים, אסטרטגיים, ארגוניים ועוד כאשר שירות הדגל שלנו "כלכלן לעסקים". ההבנה כי עסק הוא יציר דינאמי, מגיב, מושפע היא למעשה האסטרטגיה. במצב אופטימלי כל עסק היה מעמיד כלכלן לצידו שילווה אותו לאורך הדרך, שינבא לו את התחזית הכלכלית, שינתח עבורו את השוק והענף שיעמיד לו כלים פיננסים וניהוליים וכמובן ימקסם את הפיתוח העסקי. הלכה למעשה כ- 98% מהעסקים אינם יכולים לשאת בנטל ההוצאות.
צוות המומחים שלנו מונה עשרות אנשי מקצוע בתחומים שונים הנוגעים לניהול העסק תוך הבנה חד משמעית כי עסק מורכב משלל תהליכים וצרכים אשר קשורים זה בזה באופן הדוק. אין אפשרות לנתח עסק או לטפל בו אך ורק בהיבט הארגוני משום שההשלכות על ההיבט הכלכלי תהיינה מידיות. כמו כן אי אפשר לטפל בחלק הכלכלי מבלי להתייחס לחלק השיווקי וכן הלאה. בכל שלב בחיי העסק אלה בוחנים את הסביבה, הנסיבות, הנגזרות והשלכות של כל עסק פנימה ומחוצה לו. "כלכלן לעסקים" הוא שותף לדרך כאשר היעד לנגד עיניו צמצום פער הרלוונטיות עד כדי גרימת פער רלוונטיות למתחרים. גישה זו מאפשרת לנו לתת מענה ופתרונות מדויקים אשר יבטיחו בהכרח רווחיות מקסימלית, התפתחות, צמיחה ולידה מחדש. כלכלן לעסקים סולל תהליך ודרך התואמים לגילו של העסק, לצרכיו, למציאות החיצונית ולתמהיל האנושי המניע אותו.
עו"ד צעיר המקבל רישיון מחויב בהתמחות של כשנה וחצי רגע לפני שהוא יכול לעמוד באופן עצמאי. עסק חדש, על אף שיזמיו יכולים להיות בעלי ניסיון רב, זקוק לשותף מנוסה אשר יטמיע בעסק אסטרטגיה, ינהל עבורו נושאים פיננסיים, יטמיע תהליכי עבודה יעילים בכל שלב והחשוב מכל ישמור אותו רלוונטי. אילו לכל העסקים היה שותף כזה, אשר אינו חלק אורגני מעובדי החברה, מספר העסקים הנסגרים היה פוחת באופן דרמטי.
כלכלן לעסקים מונע את הזדקנות העסק ואת הניוון כתוצאה מכך. הוא מטפל בגורמי ההזדקנות כבר מיום היוולדו של העסק. הבחינה התמידית של המציאות העסקית הן בספקטרום הענפי והן בהיבטים הגלובאליים. ככל שנושא ההזדקנות נלקח בחשבון כבר בשלבים הראשונים ולעיתים אף ננקטים צעדי מנע. צעדים אלה יתורגמו לרוב על ידי הצרכנים כ"אמירה" או "בשורה" שמביא העסק בתחומו.
השינויים וההתאמה לסביבה ולמציאות שבה הוא פועל יוצרים גם הם בעיות. הכלכלן מסייע בפתרון הבעיות ומנגיש כלים ושירותים רלוונטיים לכל בעיה.
בעיות בעסק הן דבר טבעי – "צירי לידה" של רעיון חדש, "כאבי גדילה" בשלב הצמיחה. הבעיה האמתית מתחילה כאשר תופעות המאפיינות עסקים צעירים מתרחשות בעסקים ותיקים והעסקים מכוחה של שיגרה ושרידות מתרגלים למצב שאט אט ולעיתים כהרף עין הופך למדרון חלקלק. גם בעסקים רווחיים עשויות להיות בעיות, לעיתים סמויות, אשר ככל שגילו של העסק בוגר יותר והשלב בשל יותר הן עלולות לנוון אותו ולהביא לחדלותו. טיפול הולם בעסק, הבנת הגורמים לבעיה בהתאם לגילו של העסק ישמרו על חיותו של העסק.
אחד היתרונות הבולטים בכלכלן לעסקים הוא היכולת מחד להבין את העסק ממש כחלק פעיל בעסק ומאידך לבחון את העסק ביחס לתקופה, למתחרים ולמשק כולו מבלי לעשות אופטימיזציה למציאות העסק. הכלכלן מעורה במציאות העסקית, השיווקית והניהולית כך ששינויים ומגמות אינם איום מבחינתו ובאמצעות הכלים והניסיון הם הופכים להזדמנות אמתית עבור העסק – לעיתים אף בשורה חדשה שיביא עימו העסק ותהווה יתרון תחרותי מיידי.
הנטייה הטבעית שלנו היא לבחון כל חלק בעסק באופן נפרד. יש בעיה בגבייה או בעיה בשיווק וכן הלאה אך כמו כל מערכת העסק מורכב מאינספור תהליכים המחוברים זה לזה וקשורים זה בזה. הכלכלן משרטט אסטרטגיה ומענה תוך שהוא מתבונן בעסק כמערכת של תהליכים בלתי נפרדים בפרספקטיבה רחבה. בעיות בעסק לעולם יהיו רוחביות, בעיה מצביעה על כשלים נוספים בעסק.
שותפות, תהליך וצמצום פערי רלוונטיות
אלו הם סל הכלים של כלכלן לעסקים
שותפות
הכלכלן "שותף" לעסק, לעשייה, להבנה. לימוד העסק והבנתו נעשים מרצפת הייצור ועד להנהלה. המעורבות בעסק ניכרת על בסיס יומיומי מבלי להסיט את משאבי העסק מהעשייה. השותפות באה לידי ביטוי במעורבות, באכפתיות, בירידה לפרטים ובהסתכלות רחבה שאינה ממוקדת בתחום כזה או אחר.
תהליך
אין לנו פתרונות קסם, אבל יש לנו אסטרטגיה ותהליך. אסטרטגיה לעולם תהא שונה מעסק לעסק ומותאמת לשלב בו מצוי העסק ול DNA העסקי שלו. התהליך מייצר עסק בריא, דינאמי, שקול, מאורגן, יעיל ורווחי. התהליך משתנה ומתעדכן בהתאם לשינויים ולמציאות הדינמית. העסק רוכש כלים, יכולות ומיומנויות לקרוא את המפה ולהתבונן מבעד למשקפיים ביקורתיים.
פערי רלוונטיות
הכלכלן בקיא במגמות העסקיות, רואה למרחקים וניחן ביכולתו להתאים את העסק למציאות בשטח. ככל שאלה מתקיימים, פערי רלוונטיות לא יהוו חסם מבחינת העסק והוא יישאר, רלוונטי, פעיל ומניב תמיד.
מיותר לציין כי במרוצת השנים הפכה פירמת HAPPY NUMBES לנטוורקינג במובנה הקלאסי. רבים טועים לחשוב כי נטוורקינג רווי שיווק ומאמץ, אך HAPPY NUMBES טוותה רשת גדולה של אנשים, קשרים ועסקים בעלי אינטרסים חופפים. עסקים אצלנו נהנים מאותה רשה ויכולים לתרום, לשתף פעולה ולהפרות זה את זה.
HAPPY
NUMBERS
רווח יכול לעשות אותך מאושר
נכתב על ידי אסף כהן
יזם ואיש עסקים ישראלי
בעל השליטה בקבוצה HAPPY NUMBERS Grp ומייסד – Happy Numbers LTD, Contro Numbers LTD ו Happy Tech.
עסקיו מתפרשים על כלל התחומים הנוגעים לניהול העסק הן בהיבט הארגוני, הפיננסי והטכנולוגי.
בעשור האחרון עסקיו מטפלים באלפי עסקים כאשר המוטו של הארגון “רווח יכול לעשות אותך מאושר”.
נוסף לכך, מנצח על הסטרטאפ Control Numbers LTD מבית Happy Tech פלטפורמה מולטי דיסציפלינרית לניהול משאבי הארגון.
נכתב על ידי אסף כהן
יזם ואיש עסקים ישראלי
בעל השליטה בקבוצה HAPPY NUMBERS Grp ומייסד – Happy Numbers LTD, Contro Numbers LTD ו Happy Tech.
עסקיו מתפרשים על כלל התחומים הנוגעים לניהול העסק הן בהיבט הארגוני, הפיננסי והטכנולוגי.
בעשור האחרון עסקיו מטפלים באלפי עסקים כאשר המוטו של הארגון “רווח יכול לעשות אותך מאושר”.
נוסף לכך, מנצח על הסטרטאפ Control Numbers LTD מבית Happy Tech פלטפורמה מולטי דיסציפלינרית לניהול משאבי הארגון.
נכתב על ידי אסף כהן
יזם ואיש עסקים ישראלי
בעל השליטה בקבוצה HAPPY NUMBERS Grp ומייסד – Happy Numbers LTD, Contro Numbers LTD ו Happy Tech.
עסקיו מתפרשים על כלל התחומים הנוגעים לניהול העסק הן בהיבט הארגוני, הפיננסי והטכנולוגי.
בעשור האחרון עסקיו מטפלים באלפי עסקים כאשר המוטו של הארגון “רווח יכול לעשות אותך מאושר”.
נוסף לכך, מנצח על הסטרטאפ Control Numbers LTD מבית Happy Tech פלטפורמה מולטי דיסציפלינרית לניהול משאבי הארגון.
נכתב על ידי אסף כהן
יזם ואיש עסקים ישראלי
בעל השליטה בקבוצה HAPPY NUMBERS Grp ומייסד – Happy Numbers LTD, Contro Numbers LTD ו Happy Tech.
עסקיו מתפרשים על כלל התחומים הנוגעים לניהול העסק הן בהיבט הארגוני, הפיננסי והטכנולוגי.
בעשור האחרון עסקיו מטפלים באלפי עסקים כאשר המוטו של הארגון “רווח יכול לעשות אותך מאושר”.
נוסף לכך, מנצח על הסטרטאפ Control Numbers LTD מבית Happy Tech פלטפורמה מולטי דיסציפלינרית לניהול משאבי הארגון.
נכתב על ידי אסף כהן
יזם ואיש עסקים ישראלי
בעל השליטה בקבוצה HAPPY NUMBERS Grp ומייסד – Happy Numbers LTD, Contro Numbers LTD ו Happy Tech.
עסקיו מתפרשים על כלל התחומים הנוגעים לניהול העסק הן בהיבט הארגוני, הפיננסי והטכנולוגי.
בעשור האחרון עסקיו מטפלים באלפי עסקים כאשר המוטו של הארגון “רווח יכול לעשות אותך מאושר”.
נוסף לכך, מנצח על הסטרטאפ Control Numbers LTD מבית Happy Tech פלטפורמה מולטי דיסציפלינרית לניהול משאבי הארגון.
נכתב על ידי אסף כהן
יזם ואיש עסקים ישראלי
בעל השליטה בקבוצה HAPPY NUMBERS Grp ומייסד – Happy Numbers LTD, Contro Numbers LTD ו Happy Tech.
עסקיו מתפרשים על כלל התחומים הנוגעים לניהול העסק הן בהיבט הארגוני, הפיננסי והטכנולוגי.
בעשור האחרון עסקיו מטפלים באלפי עסקים כאשר המוטו של הארגון “רווח יכול לעשות אותך מאושר”.
נוסף לכך, מנצח על הסטרטאפ Control Numbers LTD מבית Happy Tech פלטפורמה מולטי דיסציפלינרית לניהול משאבי הארגון.